O autorke 2016-11-22T12:06:53+01:00

antonia-frame

Mgr. Antónia Mačingová ®

Pri riešení vlastného zdravotného problému som sa začala sústrediť na jedinú vec, ktorú som mohla okamžite ovplyvniť – stravu. Súbežne som začala meniť získané mentálne vzorce o “bežnom” – normálnom stravovaní. Vhodným výberom potravín a trvalou úpravou jedálnička sa mi podarilo dať zdravie do poriadku a preto som sa rozhodla tieto skúsenosti odovzdávať ďalej. Môj systém stravovania pomohol tisíckam žien aj mužov a pevne verím, že pomôže aj Vám. Všetko, čo som sa počas praxe naučila, je zhrnuté v knihách: Najedzte sa do štíhlosti 1, 2 a 3.

Jasno v hlave = poriadok na tanieri = ZDRAVIE, VITALITA, KRÁSA a SPOKOJNOSŤ

Čitateľom sa snažím vysvetľovať, že spôsob stravovania, ktorý navrhujem nie je diéta, ale postupný prechod k trvalej zmene stravovacích návykov. Ich dôsledné dodržanie Vám zaručene prinesie*:

  • rýchly pokles telesnej hmotnosti s rovnomerným úbytkom tuku na celej postave
  • zmenšenie konfekčnej veľkosti za relatívne krátky čas
  • pokles hladiny cukru v krvi
  • zníženie hladiny cholesterolu
  • úpravu krvného tlaku
  • výrazný ústup prejavov kožných ochorení (vrátane celulitídy)
  • zlepšenie stavu pleti, vlasov a nechtov
  • zmierňujú sa prejavy Crohnovej choroby, celiakie a Ulceróznej kolitídy (pacienti prestávajú byť anemickí)
  • zlepšenie funkcie štítnej žľazy
  • zvýšenie plodnosti u párov a vyriešenie problémov s počatím
  • zlepšenie psychickej pohody

Výsledky pri poklesoch objemov a hmotnosti sú veľmi individuálne. U niekoho sa prejavia ihneď, u iných je potrebná dlhšia doba. Zmena záleží od deficitu látok metabolizujúcich tuk a hospodáriacich s vodou v organizme, ktoré v tele chýbajú kvôli zlým stravovacím návykom a predchádzajúcim diétam. Hádam ani nemusím zdôrazňovať, že návrat k pôvodným stravovacím návykom Vám skôr čí neskôr prinesie ten istý problém, ktorý ste chceli vyriešiť.

Vydržte a predovšetkým nezabúdajte na pitný režim, ktorý je rovnako dôležitý ako strava.

Na začiatok každému odporúčam 28 dňový harmonizačný program, ktorý je odrazovým mostíkom k trvalej premene. Jeho princípy a všetky chutné recepty môžete nájsť v mojom knižnom bestselleri Najedzte sa do štíhlosti 1. Okrem toho sa z neho naučíte, ako si jedlá skladať tak, aby ste už nikdy nemuseli držať žiadne diéty, ale aby ste sa najedli do sýtosti a do štíhlosti.

Už ste naštartovali svoju trvalú zmenu stravovacích návykov “dvadsaťosmičkou” ? Knihy Najedzte sa do štíhlosti 2 a 3 obsahujú množstvo ďalších zdravých receptov, ktoré Vám pomôžu udržať novozískané stravovacie návyky a to natrvalo. Kniha Najedzte sa do štíhlosti 2 (Harmónia zdravia, krásy a vitality) bližšie vysvetlí princípy môjho stravovania a kniha Najedzte sa do štíhlosti 3 (Prestaňme diétovať – naučme sa jesť) Vám ukáže cestu z bludného kruhu diét.

„Sloboda a nezávislosť majú základ v znalostiach, ktoré dokážeme využiť pre vlastný vývoj. Osloboďme sa od médií a reklám, prestaňme byť závislí od produktov, ktoré nám sľubujú rýchly účinok – vždy je v tom nejaký háčik.“

Obezita a zlý zdravotný stav je daň za našu pohodlnosť

*Výsledky sú u jednotlivých čitateľov individuálne a môžu sa líšiť. Závisí to od deficitu potrebných živín v organizme. Moje odporúčania majú informatívny charakter a nenahrádzajú lekársku starostlivosť.